- Wróć do mnie -

By Małgorzata Mikos - 3.10.22

 

Mam wspaniałą wiadomość - podpisałam umowę wydawniczą na moją najnowszą powieść o roboczym tytule „Wróć do mnie”.
Oczywiście nie zdradzę od razu wszystkich szczegółów, ale powiem tylko, że przyszły rok zapowiada się naprawdę wyjątkowo.
Już nie mogę się doczekać dnia, w którym ta historia trafi w Wasze ręce i przeniesie Was w czasie.
Kto czeka razem ze mną na tę książkę?

⏳ „Wróć do mnie” to powieść, w której fikcja literacka łączy się z prawdziwymi wydarzeniami i postaciami.
Co mogę zdradzić, aby nie zdradzić zbyt wiele? Akcja dzieje się w teraźniejszości oraz w przeszłość (lata 30. i 40.), w kilku miastach (Gdańsk, Warszawa, Lwów, Busk), a opowiada o przyjaźni, miłości i oddaniu. O wspomnieniach, porzuconych marzeniach i nadziei na lepsze jutro.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze