• Wróć do mnie •

By Małgorzata Mikos - 28.3.23


 
 
Trwa przedsprzedaż mojej najnowszej powieści, która już 12 kwietnia trafi do księgarń i w Wasze ręce.
„Wróć do mnie” to powieść, w której fikcja literacka łączy się z prawdziwymi wydarzeniami i postaciami.
Poniżej zostawiam Wam opis wydawcy oraz link do InBook.pl, gdzie zamówicie moją książkę w bardzo przystępnej cenie.
 
 
opis wydawcy:
 
Oparta na prawdziwych wydarzeniach opowieść o przyjaźni, miłości i odwadze. O wielkości wspomnień, porzuconych marzeniach i nadziei na lepszy los.
 
Troje przyjaciół – Beata, Adam i Szymon – przyjeżdża do niewielkiej miejscowości pod Lwowem, aby poznać przeszłość swoich rodzin. Każde z nich ma inne oczekiwania i cel podróży do miejsca, w którym nigdy przedtem nie byli.
Spotykają się ze starszą kobietą – Heleną – która znała ich przodków, a w nich samych dostrzega podobieństwo do przyjaciół z dawnych lat.
Jakie historie skrywa kobieta? Jak wojenna zawierucha wpłynęła na losy przodków Beaty, Adama i Szymona? Ile wspomnień jest w stanie pozostać w pamięci na zawsze?
 
Małgorzata Mikos zabiera nas we wzruszającą podróż, pokazując jak bardzo dbać trzeba o przeszłość, by można było budować teraźniejszość.
 
 
 
 Książkę możecie dodawać również na wirtualne półki na Lubimyczytac.pl : https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5062082/wroc-do-mnie .

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze