• Wróć do mnie – premiera •

By Małgorzata Mikos - 12.4.23

 

Dzisiaj premierę ma moja najnowsza książka „Wróć do mnie”.

Jeszcze chwilę temu zbierałam materiały do książki, wspominałam dawne czasy, rozmyślałam o fabule, ocierałam łzy pisząc ostatnie słowa, z drżącym sercem wysyłałam tekst w świat, z niedowierzaniem czytałam wiadomość od przyszłego wydawcy. Przed momentem robiłam korektę tekstu, podziwiałam okładkę, dzieliłam się z wami moim wzruszeniem i datą premiery.
A już dzisiaj jej premiera… Jak ten czas leci!

Oddaję w Wasze ręce historię, która jest dla mnie bardzo ważna i nad którą pracowałam wiele lat. Opowiedziałam w niej nie tylko historię moich przodków, ale przede wszystkim opowiedziałam o ich pokoleniu i o wojennym okrucieństwie, z którym musieli mierzyć się każdego dnia.
Bazując na dokumentach archiwalnych, fragmentach pamiętników i listów, niezliczonych fotografiach, zachowanych wspomnieniach, budowałam tamten świat kawałek po kawałku. Praca nad tą książką była wspaniałym, choć bolesnym przeżyciem, którego nigdy nie zapomnę.

Mam cichą nadzieję, że „Wróć do mnie” zabierze Was w fascynującą podróż w czasie i miejscu.

Dziękuję Wam, moi drodzy Czytelnicy, za to, że jesteście, że wspieracie mnie i że chcecie czytać moje historie. To dla mnie prawdziwy zaszczyt.

Dziękuję również mojemu Wydawcy Skarpa Warszawska.

A na koniec napisze tylko: niech się dobrze czyta.


———
„Wróć do mnie” to powieść, w której fikcja literacka łączy się z prawdziwymi wydarzeniami i postaciami.
Akcja dzieje się w teraźniejszości oraz w przeszłość (lata 30. i 40.), w kilku miastach (Gdańsk, Warszawa, Lwów, Busk), a opowiada o przyjaźni, miłości i oddaniu. O wspomnieniach, porzuconych marzeniach i nadziei na lepsze jutro.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze